Someone like me

Vaknade upp med älsklingen bredvid mig kl 12 idag. Riktigt skönt att få sova ut, faktiskt första gången jag fått göra det sen sommarlovet börja. I alla fall, vi gick upp och gjorde lite frukost och efter det åkte Martin till gymet och jag la mig i sängen och kollade några avsnitt utav the hills. Efter det fick jag bara för mig att kolla på massa gamla kort och hur kul är inte det. Vilka lyckliga minnen man får upp i huvudet, ibland vill man ju bara vara liten igen. Det känns som att allt var så mycket lättare då, hela livet bestod ju utav lekar. Nae nu ska jag packa väskan för det är snart handbolls träning som gäller, och efter det blir det att åka hem och mysa hos Martin.

Tänkte att jag skulle kasta in lite bilder från när jag var liten :)



Kommentarer
Postat av: Anonym

Naaaaw vad söta ni är, jag minns det som igår när du sprang på gatan :-) Åhh så söta!

2009-06-16 @ 23:23:37
Postat av: Anonym

vilka öron =P

2009-06-20 @ 22:56:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0