Summer of love

Slutade skolan tidigt idag. Riktigt skönt att bara komma dit och få håret färgat och sen åka hem igen. Mitt hår vart riktigt bra, tack Desse. Andra i salongen blev kanske mindre nöjda men fel går ju alltid att fixa till.
När jag kom hem från skolan så gjorde jag mig lite smoothie eller aa lite och lite vet jag inte men gott blev det i alla fall. Nu ska jag bara ta det lungt och mysa lite framför the hills innan träningen börjar. Efter träningen så kommer Martin hit och sover. Sen hoppas vi på en väldigt slapp skoldag i morgon med.
VILL HA SAOMMARLOOOV!



Kommentarer
Postat av: Isabelle

är det du som inte ätit upp all geisa än? :P haha

2009-06-08 @ 15:21:27
URL: http://baraenlarson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0