24

I morse var jag på passet afrodans. Riktigt jobbigt men kul, ska börja köra det oftare. När passet var slut bestämde sig jag och Desse för att promenera i det fina vädret för att komma till skolan. Hade svenska sen sluta vi för dagen. Jag åkte in till stan efter skolan och satte mig på ett kafé, tog lite te och pluggade lite medans jag väntade på Martin. När han väl kom efter en timme eller ngt så tog vi tåget hem. Och efter att Martin tjatat hela vägen hem om att få äta pizza så blev det de tillslut. Nu på kvällen blev det självklart vanan vindruvor och redbull. Men den här gången inget one tree hill :( utan jag tvingades att se på 24 istället, men det funkade faktiskt det med ;) Nu ska jag och Martin snart krypa ner till sängs eftersom det är skola i morgon med, ha det så bra!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0