Den nakna kocken

Vaknade i morse av att jag var så jävla pissnödig så jag var tvungen att klättra över martin och ta mig till toaletten vid halv 7 på morgonen. När jag kom tillbaka till sängen så däcka jag direkt och vakna igen vid kvart över 10 eller ngt. Tänkte att det var dags för martin att gå upp med så jag drog lite i honom och tillslut var han med vaken. Vi la oss och myste till filmen role models, och den va rätt så bra i början men slutet va ju det sämsta någonsinn. Martin klev nyss upp i sängen för att laga lite mat. Får se vad det blir för ngt och så kan vi ju hoppas på att det blir ätbart. Han brukar annars bara kunna laga nudlar och gröt ;) Nu ska jag fortsätta kolla på när min nakna kock står och dansar med röven i mot mej :) Hörs senare!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0