Glasskväll

Kom nyss hem från träningen, gick vell sådär för min del. Ovanligt seeg i kroppen men det är bara vila upp sig nu innan matchen på lördag. Nu ska jag mysa ner mig i soffan med lite glass och nya avsnitt av oth. Lite senare ikväll kommer älsklingen förbi för att säga hej, han är på gymet nu igen. Att han orkar? han va ju där i morse med, riktigt duktig är han. Men i alla fall hans bror tränar här bredvid så dom hämtar upp honom innan dom åker hem så då kommer martin in till mig ett tag och ger mig lite pussar, alltid lika mys ♥

Skönt med sovmorgon i morn, jag får sova ända till halv nio woohhoo. In till stan och bowla med klassen, sedan en lektion svenska sen slut för dagen. Och sen hoppas jag på en eftermiddag med älskii, beror på hur han har planerat sin dag ♥

värt att titta in där med ---------->  http://fookuserad.blogg.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0