JagälskardigMartin

Idag har jag och Martin 33 månader och det är helt underbart ♥

Du vet vell att du är det bästa som hänt mig? När du vart en del av mitt liv förändrades allt. Du gjorde mig till en bättre och gladare människa och utan dig slår inte mitt hjärta. Du är allt som betyder något, när jag är i dina armar är jag i mina drömmars värld och även att vi har spenderat så pass lång tid tillsammans nu så gör du fortafarande att jag får pirr i magen. I din famn vet jag att jag kan vara mig själv. Bara släppa taget om allt som finns och vara lycklig. Jag hoppas att du förstår att du är hela mitt liv och jag älskar dig över allt annat Martin


Just nu sitter jag i skolan och har frisörteknik. Gör ingenting för tillfället eftersom jag är klar med allt och har inget eftersläp som ska göras klart. Så jag och Desse som är klara med allt sitter i klassrummet och lyssnar på arabmusik. Vår nya hobby. I alla fall, skolan slutar snart och då ska jag med Desse hem. Mysa i soffan med lite te och ngt gott till innan träningen börjar. Nae nu ska jag och Desse dansa vidare lite till arabmusiken. Ha en bra måndag!!


Kommentarer
Postat av: Isabelle

Grattis ni är som gjorda för varandra :) <3

2009-03-24 @ 10:53:52
URL: http://baraenlarson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0