M<3

Wihuu vilken otroligt skön dag. Jag gick till skolan i morse och ritade en serie. När jag var klar med serien fick jag sluta för dagen så jag gick därifrån 10.00 Slaappptt :D Efter skolan åkte jag in till stan och medans jag väntade på att Desse skulle komma tog jag mig en sväng förbi solariet. Efter det mötte jag Desse och vi gick på stan en stund. Jag hittade bland annat ett par jeans (kommer bild senare). Efter en kort sväng på stan bestämde vi oss för att äta ngt och för en gång skulle bestämde vi oss för att vara litte nyttiga så vi gick faktiskt till salladsbaren. Där satt vi en väldigt lång stund och bara prata massa tjejsnack. Efter stan åkte jag hem. Packade väskan och bytte om innan jag gick upp till Evelina en stund innan träningen. När man ringer på dörren där möts man av dom två galna men otroligt söta hundarna polly och dumle. Åhh jag vill med ha en hund. :)

Nu är det kväll igen och jag ska sätta i gång med lite mer avsnitt av one tree hill. Lite senare ikväll kommer älsklingen förbi och ger mig min godnattpuss så att jag kan sova gott inatt. Hörs i morgon!!


Martin, jag älskar dig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0