Målarkväll

Simhallen i morse var faktiskt ganska kul, jag och desse plaska runt i vattnet ett tag innan vi gick upp och tog en pommestallrik. Vidare till skolan där det väntade en tre timmars lång svenskalektion. Efter skolan åkte jag hem och roade mig lite med oth innan älskling kom.

Juste, jag håller ju på att göra om mitt rum, och ikväll hjälpte Martin mej att måla blommor på väggen. Han såg hur bögig ut som hels när han stog och formade blommor ;) men man får ju tacka för hjälpen iaf för han var faktiskt riktigt duktig. Förutom att vi stått och målat på väggen så har vi ätit vofflor, kollat lite på tv eller ja, martin kollade på innebandy medans jag sov en stund. :) Nu ska vi snart gå och lägga oss, skönt med fredag i morgon !!



Nemen titta så fint det blev. Det här är vad vi har sysselsatt oss med denna torsdags kväll, tack för hjälpen älskling :)♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0