Måndagsbarn

Oohneej, det är jag absolut inte. Jag hatar verkligen måndagar och skolan gjorde det inte bättre heller. Var verkligen den onödigaste dagen på länge. Hade föreläsning om första hjälpen hela dagen, blev segt som bara den efter några timmar med som tur va fick vi sluta en timme tidigare idag. Efter skolan åkte jag hem till Poltan och där får man sig alltid ett gott skratt. Träning sen, riktigt skönt efter en tråkig dag faktiskt. Den stora höjdpunkten på dagen var ju att träffa älsklingen innan hans träning, alltiid behövligt med lite pussar. Förövrigt känns det som att det kommer bli en väldigt skön vecka och det kommer spenderas mycket tid med martin. Börjar i morgon med en fika på stan :) Nu känner jag starkt för ett nytt oth avsnitt så det blir att se det innan jag somnar. Hörs i morgon ♥



You spin my head right round, right round

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0