Pluggtajm

Vaknade i morse och va så otroligt trött, höll på att somna påväg till skolan på både tåget och bussen helt död var jag. I alla fall så kom jag fram till skolan och då fick vi reda på att vi skulle jobba med en film och när vi var klara med det så fick vi gå hem. Jag och Desse gick hem till henne klockan 11. Riktigt skönt att få sluta så tidigt så trött som jag var. Hemma hoss desse bjöds det på pizza, te, kladdkaka, och självklart kalaspuffar. Kanske inte världens nyttigaste innan träningen men gott var det ju i alla fall. Vicki kom också hem till desse en stund innan vi gick till träningen.
Åkte hem med evve efter träningen och åt lite mat. Lite senare på kvällen så ringde busfröt nelly och snacka lite skit och då blir det ju alltid lika myckst skratt.
Nu ska jag sätta igång att plugga, har ett prov på hur många sidor som helst tills i morgon. Känns lite nervöst faktiskt men eftersom vi gått igenom allt på lektionerna så borde det fungera. Senare ikväll så ska jag självklart avsluta med lite vindruvor och one tree hill. Ha en bra måndagskväll alla ♥

Hade hoppats på att få träffa älsklingen en stund nu på kvällen, men det blir nog inte så ♥



DAGENS PLUGGTAJM
Malin och Desse pluggar stenhårt till frisörtekniks prov imorn!
Malin är helt inne i boken och skriver samtidigt som hon säger
- vad har vi i skolan i morgon?
Desse är helt inne i sitt skrivande och säger
- prov och något mer antar jag..
Malin säger
- VAAA!? HAR VI PROV IMORN?????!
hahaha, vi fick oss ett gott skratt .. snacka om att sitta i en annan värld med hjärnan nerspolad i toaletten...


Kommentarer
Postat av: martin

mej fick du visst träffa, fast din o desses humor är inte köul...

2009-03-17 @ 16:09:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0