Praktik

Jaha då var den första dagen på praktiken avklarad och om jag ska vara ärlig så var det riktigt kul och mycket lärorikt. Desse fick äran att klippa mig och eftersom mitt hår var så slitet och att min förra frisör klippt så snett så fick hon klippa av allt till axelhöjd, men som sagt det behövdes, och det vart faktiskt riktigt bra tillslut, tack Desse. Måste säga att det tar på kroppen och huvudet att "jobba" en hel dag. Oftast brukar man vara trött när man slutar skolan, men långa dagar på praktiken är faktiskt rätt så jobbigt det med vill jag lova. Idag kom vi hem vid sju, träffade älsklings Martin en snabbis innan jag skulle ut och springa, så nu sitter jag här svettig och äcklig efter en joggingrunda. Hade tänk att hoppa in i duschen nu. Efter det blir det krypa ner under täcket med one tree hill och lite senare ikväll "ballar av stål" och det får ni bara inte missa för det är så sjukt kul. Ha en bra Måndagskväll och sov gott sen :) ♥





Lite bilder från salongen jag är på Barberar`n i Norrköping :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0