Slutkörd

Kom nyss hem från feelgood. Jag, lisa, frida och annie gav oss på ett riktigt jobbigt men kul core pass. Körde bara i en halvtimme men det räckte kan jag lova. Tveksamt om jag kommer ta mig upp ur sängen i morgon med min träningsverk i magen, haha. I alla fall, dagen har vart helt okej. Det tråkiga var att jag inte fick träffa Martin någonting idag. Vanligtvis brukar vi ju ses på tåget på morgonen man nae inte i morse.
Nu är min kropp helt slut och om jag ska orka med att gyma i morgon med så måste jag nog starta upp min vanliga vardagskväll nu, lite vindruvor och one tree hill, det gör suseeen.
Goodnatt ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Japp, på forever21.com. :)

2009-03-12 @ 22:46:38
Postat av: Jagheterintesune

japp, forever21.com. :)

2009-03-12 @ 22:47:11
URL: http://jagheterintesune.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0