Söndag

Vaknade i morse och fick frukost på sängen utav min bejjbi. Lite senare åkte han iväg på fotbollsmatch och jag satte mig o plugga en stund. När jag hade pluggat så mycket som jag orkade åkte jag och pappa iväg med bilen så att jag fick övningsköra. Det går faktiskt bättre och bättre nu. När vi kom hem så gick jag över till idrottshallen och kollade när min bror spelade innabandymatch, kan ju inte påstå att det gick så bra eftersom dom förlora med 9-1.
Just nu sitter jag hemma hos Martin, båda två pluggar, kul söndagskväll :/ Men vi har i alla fall bestämt oss för att vi ska baka någonting gott innan waipout börjar kl 20:00. Nu ska vi fortsätta med pluggandet, men vi önskar er en trevlig söndagskväll, hahah !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0