What a feeling

Har du någon gång kännt att du saknar något även fast du vet att du har det? Det är i alla fall den känslan jag har nu för tiden. Man vet att man inte är bortglömd men ändå kan det kännas så? Det är en lustigt men samtidigt väldigt jobbig kännsla detdär..

I alla fall, dagen har mest gått ut på att vara i skolan. Seegt som vanligt plus att jag inte har humöret på topp så då kändes det ju som att skoldagen gick ännu långsammare. Åkte i alla fall hem direkt efter skolan och kollade på one tree hill och åt lite chocklad och då mår man oftast lite bättre. Nu ska jag kolla på några fler avsnitt innan jag ska klippa min lillebror och lite senare ikväll åka iväg och träna. Hörs i morgon !!


Kommentarer
Postat av: Isabelle

söt du är malin <3 miss you <3

2009-03-18 @ 08:45:20
URL: http://baraenlarson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0