Wipeout själv?

Jaha, då sitter man här hemma själv utan någon Martin?
Det har liksom blivit en vana för oss två att spendera söndagsvällen hemma hos honom, med någonting gott att äta samtidigt som man ser på tv pogramet wipeout som börjar kl 8, men inte ikväll, han är hos sin moster som fyllt år. Det kommer antagligen inte att vara lika roligt ikväll för man kan ju inte sitta och skratta själv så jaa jag saknar Martin. Men om jag har en nedrans tur så kommer han och sover här inatt men om jag känner honom rätt så är vell det ca 5% chans eller ngt ;) Aja nu ska jag faktiskt kolla på wipeout i alla fall, hoppas ni har någon där hemma att skratta tillsammans med.
Jag älskar min Martin

Juste i morgon ska jag på praktik. Ska vara på salongen barberarn i norrköping. Så vi hörs vell i morgon :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0