Det vackraste jag vet är att se dig när du sover



Ingen vidare skoldag, har vart mycket tjafs i klassen men så blir det väl när man bara är tjejer. Inte ens oscar står ut med alla pms tjejer längre haha. Iaf slutade skolan 40 min tidiage än vad vi skulle. Riktigt skönt att åka hem, för där väntade älsklingen på mig. Jag packade en stor väska med kläder för att hans lillebror konfirmeras i morgon och jag vet inte riktigt vad jag ska ha på mig så jag tog med halva garderoben istället. Vi tog moppen hem till Martin. När vi kom hem dit ringde jag ett långt samtal till Alexandra för hon ville prata och reda ut lite grejer som skett. Men nu verkar allt vara bra igen så det är skönt det.
jag som trodde att jag hade haft en jobbig dag hade visst helt fel, martin la sig i sängen för en halvtimme sen och sover nu som en stock. Men jag vill inte väcka honom för han är ju bara för söt. Så jag låter han sova ett tag till iaf.
Nu ska jag se efter om jag hittar någon bra film att se på så länge. Ha en bra fredagskväll så hörs vi senare. ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0