Första doppet avklarat

Vilket väder!!! Det kan ju inte bli bättre. Jag och älskling hade en helt underbar dag igår. Massa mys under dagen med god mat på stan osv. På kvällen kom familjen Ritzmann och Axell hit för att grilla lite. Efter det så stack ja och Martin till Tim. Där var det fult av folk. Det blev i alla fall en riktogt bra kväll. I morse så vakna vi runt 10. Då gick jag ner och gratta mamma på mors dag. Hon hade fått en spikmatta och var jättenöjd. Jag och Martin var ju bara tvugna att prova. Det gjorde ont som bara den i början men efter ett tag blev ma nhelt avslappnad och det var riktigt skönt. När vi hade lekt färdigt med spikmattan så gick vi ner och gjorde en massa frukost och satte oss i solen och åt. Efter en stund kom mormor och morfar o hälsade på lite. Blev lite fika innan jag och Martin åkte ner till himnabadet, där vi även träffa lite annat folk. Jag gjorde mitt första dopp idag med. Och det var verkligen bara ett dopp. Upp och ner fort fort.. Men nu har jag det gjort i alla fall. Nu ska jag börja fixa lite saker inför morgondagen och sen ska jag se ifall jag hinner slå in Martins present. Han fyller ju år på tisdag sen rackarn. Men jag skriver i morgon igen !!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0