Hamnfesten?

En seg torsdag och regnet öser ner utanför. Dagen började med lite sovmorgon innan det var dags för att åka in till trädgårdsföreningen för att spela volleyboll. Det var kul til en början innan ösregnet kom och hela klassen stod och gömde sig under ett träd. I alla fall, åkte till skolan och hade en lektion svenska sen åkte jag hem. Och just nu sitter jag här och laddar upp mig för träning. Känns lite sådär idag eftersom regnet öser ner här ute. Känns inte så lockande precis med det är vell bara att ligga i. Efter träningen ikväll ska jag till Martin och sova.
Helt fel är det ju inte heller att det ska bli 25 grader varmt och sol i helgen. wweeeiii ♥

Är det någon utav er som hört någonting om hamnfesten? Det ska ju vara under fredagen och lördagen här i linköping. Eftersom man inte hört så mycket om det så kanske det inte är någonting att ha. Men jag läste på deras hemsida och då fick jag en bra uppfattning om det i alla fall. Man kunde få prova på vattenskidor, vattenskoter. och massa annat. Och så som jag med läste var festivalen typ för att hylla stångån och det som finns runt omkring. Ska någon utav er dit :) ?


Kommentarer
Postat av: Isabelle

jag tror det :)

2009-05-28 @ 21:30:51
URL: http://baraenlarson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0