Hårmodell i morgon

Det var riktigt segt att kliva upp ur sängen i morse, men efter många snoze så var jag uppe. Blev att skynda sig på massor för att inte missa tåget. När jag kom till skolan så hade vi genomgångar och sedan permanentrullnings prov. Det kan nog vara det tråkigaste innom frisör yrket men efter en tid med jobb så slutade mitt betyg på mvg och jag är jättenöjd. Efter skolan så åkte jag, Alexandra och Olivia till swedbuss för att boka våra biljätter till göteborg och nu är det klart. Nästa onsdag åker vi tidigt på morgonen för att hinna med lite shopping, sedan blir det liseberg en heldag och efter det en lång och seg bussresa hem. Vi åker hem från göteborg vid halv tolv så vi får vell räkna med att vara hemm runt halv fyra mitt i natten. Men det kommer bli en grymt kul och värd dag med dom bästa.
Juste!! Minns ni att jag sa att jag skulle vara hårmodell för montlé ? Om ni inte minns så gör det faktiskt inte så mycket, egentligen ingen stor grej men för mig är det en väldigt rolig sak att få vara med om. I alla fall så är jag ledig från skolan i morgon och då senare på kvällen ska jag åka in till montlé och blir fixad innan visningen börjar. Håll tummarna för att jag inte snubblar eller ngt, hihi !
Nae nu ska jag ta och hoppa in i duschen. Kom nyss hem från spåret faktiskt, riktigt hurtigt av mej. Men doften av mig är vell mindre god, och med tanke på att Martin kommer om en halvtimme eller något så är det väl bäst att duscha. Men jag skriver mer i morgon innan visningen. Sen kommer det säkert också komma upp bilder ifrån den.


Kommentarer
Postat av: Isabelle

liseberg kommer bli asa kul med underbara vänner <3 du är bäst malin <3

2009-05-15 @ 10:59:02
URL: http://baraenlarson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0