hej hej här sitter vi och har det bra på trottoarkanten



Helt klart den bästa dagen på länge. Mötte upp mina underbara vänner Olivia, Issa och Alexandra kl halv 8 igår morse. Vi satte oss på en buss och åkte till Göteborg. Efter en grym resa med mycket skratt var vi framme. Vi gick några timmar inne på nordstan för att sedan ta spårvagnen till Liseberg. Vi valde en perfekt dag att åka på att man kan ju inte heller klaga på vädret. regnade kanske 1 timme under hala dagen resten var sol. Men som sagt en bra dag att åka på för det var inga köer, och när det väl var det så var det ca 5 min. På balder i slutet var det 0 min och jag tappade till och med räkningen på hur många gånger vi åkte den haha. Efter Liseberg var det dags att ta bussen hem. Den gick därifrån vid halv 12 vilket betyder att vi var hemma i Linköping vid halv 4 på natten. Det var velt sjukt att stiga av bussen då, man visste inte vad man höll på med men som tur var så hade jag Issa som hjälpte till. Vi satte och på en trottoarkant och hade det rätt bra faktiskt, bara att det var lika kallt om stjärten och ögonlocken höll på att trilla av kändes det som. En kille gick för bi och kolla lustigt på oss men vi sa bara "hej hej här sitter vi och har det bra på trottoarkanten" och ett asgarv efter det. Som sagt humorn var på topp 10000, man garva ju åt ingenting. Jag hade i alla fall världens underbaraste dag och det ska jag tacka mina vänner för ♥
Mer bilder kommer när Issa skickat dom :)


Underbara vänner ♥


Jag vann :)

Kommentarer
Postat av: isabelle

det var en very nice day må jag säga! <3

2009-05-21 @ 17:27:34
URL: http://baraenlarson.blogg.se/
Postat av: alexandra

tack själv min ängel! du är bäst <3

2009-05-22 @ 13:13:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0