How it was supposed to be

Vilket fantastiskt väder det vart idag. Hur varmt som helst och jag fick till och med lite färg på armarna när jag satt ute på matrasten. I morse vakna jag upp och var helt förvirrad, jag såg mig runt lite innan jag insåg att jag vaknat upp i Martins nya stora säng, haha. Rätt illa när den är så stor att man tappar bort sig själv. I alla fall, åkte in till skolan för att ha en extremt slapp dag med bara frisörteknik. Efter det så gick jag och Alexandra på stan en sväng, jag hittade bland annat ett par svarta chinos och sen ett diadem med en rosett på om nu förstår. Bilder på det kanske ni får se senare. Nu är jag vrålhungrig efter en lång dag, så jag ska ner och göra mig lite smoothie, krypa ner under täcket och se en film.


Kommentarer
Postat av: alexandra

älskar dig babe <3

2009-05-26 @ 21:26:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0