I believe that everything happens for a reason



Mmh, hur underbart är det inte med en dag ledigt ibland. Vaknade i morse av att Martins klocka ringde, han slog av den på snoze några gånger innan han gick upp. Själv låg jag kvar och myste under täcket eftersom jag har en ledig dag. Precis innan Martin gick till tåget så kom han och bombarderade mig med massa pussar. Efter det försvann han och jag kunde somna om. Jag vaknade igen runt 10 och då bestämde jag mig för att gå ut och gå en lång runda. Jag klarade bara en och en halv timme sen började magen kurra som bara den. Det var då dags att gå hem och sätta igång med frukosten. Jag gjorde frukost, startade datorn och såg ett avsnitt av oth. Nu sitter jag här och ska snart in i duschen, sen lär jag vell stå och gräva ut halva garderoben innan jag har hittat vad jag ska ha på mig ikväll på modevisningen. Som sagt dom fixar bara med håret, kläder fick vi fixa själva. Kul, man får ju inte lite panik, hihi. Vi får se vad jag hittar på. Men nu måste jag börja fixa. Bilder och så kommer i morgon eller något :)

 

mmmuuumms, frukost är nog det bästa som finns ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0