I can't give you the sky

Jag inte har hunnit skriva så mycket i helgen men har haft fullt upp. Igår så konfirmerade sig Martins lillebror Henrik så vi var och kolla på det. Efter så åkte vi och åt jättegod mat med hela släckten. Efter det åkte vi hem till Martin igen och han och jag tog en jättelång promenad runt vimarka. När vi kom tillbaka så kände vi för att baka chokladbollar så det gjorde vi. Men när dom väl var klara var det ingen som åt? haha. Iaf på kvällen kom Leckan och gjorde oss lite sälskap. Kollade på eurovision och åt massa onyttigt. Leckan åkte hem och jag däcka direkt. Martin satt vid datorn ett tag innan han kom och tvinga upp mig mitt i natten för att jag inte skulle glömma borsta tänderna. Efter det så somna vi iaf. Vakna upp i morse och fick lite frukost på sängen, gullit. Efter det så var det bara slappa som gällde innan vi åter igen gick ut för en jättepromenad runt vimarka. Men idag vart det en ovanligt lång runda men det var väldigt skönt. Kl 2 åkte jag hem för att Martin skulle in till gymmet.
Nu sitter jag här och har precis fixat mig lite. Vi ska nämligen till familjen Ritzmann och äta lite gott, och såklart fira Nathalie. Hon konfirmerades ju också igår. Nu måste jag gå, men skriver mer i morgon så glöm inte att kika in då med :) ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0