Kvar i nått jag lämnat

Söndag igen och det känns hur tråkigt som helst. Vill bara spola tillbaka hela denhär veckan och börja om. Men så går det ju inte riktigt till så det är bara ta ett djupt andetag och börja om. Snart sommarlov ju..
I morgon börjar försesongen, känns faktiskt rätt skönt, jobba lite extra nu innan sommaren kan ju inte skada till beachen 09, hihi :) Och detdär med beachen hoppas jag verkligen på nu. Som sagt så satt jag och Martin och leta massa resor igår, får se hur det slutar men jag hoppas som vanligt på ett lyckligt slut.
I morgon blir det skola, sen tänkte jag åka förbi stan en sväng och se om jag hittar någon fin klänning. Efter det så blir det ju som sagt träning. Och efter det ska jag hem och inviga Martins nya säng :)
Juste Martins present är klar nu med. Skönt, jag som alltid brukar vara ute i sista stund annars, min lilla plutt blir ju 17 den 2 juni. Ni får se en bild på vad han fick då :)
Och juste, jag har en stor hemlighet pågång också. Men det får ni veta mer om ifall ni fortsätter följa bloggen. ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0