Sagofén laddar upp för np

Jag vet ju såklart att ni vill se lite bilde från igår ikväll men ska jag vara ärlig så tog jag inte så många men jag ska lägga in dom jag har. Iaf det var en kul kväll med många helt sjuka saker. Mycket skratt och prat med bästa flickorna från klassen sagofén tack för det flickor. En bra uppladning inför nationellaprovet eller vad tycker ni? ♥
Just nu sitter jag och väntar på att min lilla knutte ska komma. Biffen Martin har ju blivit gymnarkoman och är där jämt nu förtiden, men men jag klarar inte ;) I alla fall ikväll blir det lite monster vindruvor och hockey tror jag han nämnde någonting om, alltså så består hela torsdagskvällen utav mys med den bästa. ♥
Juste, nu på lördag så är det ju handbolls sm i globen som vi tjejer från laget ska åka och kolla på, får se om martin också kanske följer med, han har nämligen lite problem med att bestämma sig. Men men han har ju ett tag kvar på sig. Men jag hoppas verkligen att han följer med, då skulle ju dagen bli perfekt :)  Men iaf Stockholm blir det för min del. Får se om vi åker upp lite tidigare bara för att gå på stan en sväng eftersom första matchen börjar inte förns vi 4, sen är den andra vid sju någon gång. Men det blir nog en toppen dag den med, men det får ni höra mer om lite senare. Nu ska jag mysa ner mig lite under täcket innan Martin kommer!!!!!!





Haha, jaa så här såg våran onsdag kväll ut :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0