sexparty?

Jag ska snart ge mig ut på min kvällspromenad men jag tänkte att jag skulle skriva lite först. Dagen har bestått utav skola, hade ett stort prov på hela boken i morse men jag tror att det gick rätt så bra faktiskt. Efter provet hade vi massa klipp och föntekniker innan vi slutade. Efter skolan åkte jag hem, hade planerat att gå på stan egentligen men jag var för trött för det idag så jag ska ta de i morgon istället. Så ikväll har jag inte gjort ngt specillet, försökt att göra en ny header, nyss fått hem ett nytt pogram så detgär var bara en provbild, ska fixa sen med lite mer och häftigare bilder. Men det tog sån tid så jag orka inte hålla på mera.
Juste i morgon har ni några tips på "porrutklädningstema" :S? Jag ska nämligen till en klasskompis på sexparty. Och dit kommer bland annat en tjej från lustgården som ska sälja och visa massa grejer. Hahah aa låter helt sjukt men med tjejerna i klassen kan det nog bli riktigt kul. Men om ni har några tips så kan ni ju säga till ;)
Nej nu ska jag faktiskt ta och röra mig ut mot spåret, ha en bra kväll ♥

Kommentarer
Postat av: Isabelle

vad för program använder du till headern ? <3

2009-05-06 @ 08:50:50
URL: http://baraenlarson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0