Stockholm

Mamma kom upp ock väckte mig kl 7, det var dags att kliva upp för att åka och spendera en hel lördag i stockholm. Efter mycket om och men fick också Martin ändrade planer så han bestämde sig för att följa med och det var en himla tur det. Vi gick på stan ett tag innan sm final matcherna. Det blev bland annat ett par nya skor för min del. Efter en lång dag på stan så åkte vi till globen, Där var det sm final matcherna i handboll som pågick ända fran 4 till typ halv 9. Dam machen var sådär inte världens drag på kanske. Men herrmatchen var hur grym som helst. Efter matcherna åkte vi hem till lilla Linköping igen. Vaknade upp hos Martin i morse och han tvingade med en inte allt för glad Malin med ut och gå. I morse ville jag verkligen inte men envis som han är så skulle han ha med mig. Efter promenaden blev det lite mys och ommöblering i hans rum innan jag skulle åka hem. Nu sitter jag här hemma och funderar på vad jag ska göra resten utav dagen, men någonting får jag hitta på. Nu ska jag ner och äta. Kanske skriver mer senare!!


glooobbeen ;)


Kommentarer
Postat av: caroline liikamaa

hej hoppas du har haft en mysig helg..

fin blogg..

följ gärna min på bloglovin...



http://www.bloglovin.com/blogg/542919/my-life-is-your-entertainment



kram

2009-05-10 @ 15:30:07
URL: http://carolineliikamaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0