What is love?

Det är lustigt vilken stor plats just en person kan ta upp i sitt hjärta. Jag har en person som betyder verkligen allt för mig och tar upp hela mitt hjärta och det är Martin. Varje gång jag är ifrån honom så känner jag att det fattas någonting och man känner sig osäker och nästan lite rädd. Jag tycker att det är lustigt att man kan känna det så tydligt. Känslan mellan att ha honom här och när han är borta är så olika. Men jag vet nu att jag måste ha just denna person i mitt liv för att vara lycklig. Varje gång jag ser honom blir jag lycklig, jag känner mig säker och orädd men det bästa utav allt är att få känna sig älskad.
Men vad är kärlek egentligen? För mig är det inte alla pussar och kramar. För mig är det att se Martin lycklig. Att se Martin le gör hela min dag bättre. För så länge han är lycklig så är jag med det. Jag gör vad som helst för att "kärlek" ska fortsätta och att min Martin är lycklig!   
jag älskar dig Martin, 23/6-2006






Jag tänkte lägga in en text som martin skrev till mig för ett tag sen. Det är världens gulligaste berättelse om hur vi träffades :)

Jag springer efter henne ner till poolen, hon hoppar i och jag stannar upp bara för att få se henne komma upp över vattenytan, hon drar bort håret o tittar på mig, jag blir helt varm, innan var de mer pirrigt men nu känner jag mig varm. Jag hoppar i och simmar efter henne, hon simmar iväg men jag får tag i henne och ja hör hennes skratt precis innan jag drar ner henne under vattnet, hon kommer upp och ser lite halvt tjurig ut och min instinkt säger mig att simma fullt bort mot kanten, men hon får tag i mig och de är bara ta ett djupt andetag och inse sitt öde, jag kommer upp över vattenytan och ser henne le mot mig.

De är väll så här man gör när man gillar någon, försöker få all hennes uppmärksamhet och nästan vara lite irriterande men på ett bra sätt? Jag vet faktiskt inte men de funkade den här gången i alla fall <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0