Do you wanna know a secret?

Jag tänker börja dagens täxt med att säga hur mycket jag hatar matte. Vi hade nationella prov i dag och det känndes som att jag var ute och cykla i en helt annan värld. Vi får vell se hur resultatet blev senare, men fan för matte!!
Efter provet så fick vi sluta. Jag tog tåget hem direkt och var hemma i min mysiga säng igen vid kl 10. Efter ett tag där så bestämde jag mig för att åka till affären och handla lite. Så nu ligger jag här med redbull, vindruvor och naturgodis och ska snart starta upp ett nytt avsnitt av oth. Men innan jag gör det tänkte jag berätta lite om gårdagen. 
Jag kom till montlé och där kände man lustigt nog nästan alla modeller så det var ju lite kul. Vi fick lite att äta sen så började dom att fixa. Eller aah, hon förberedde lite så att hon skulle slippa det på själva visningen. Sminket och så fixade dom med innan. Det var en kul kväll, kanske lite segt med all väntetid men ändå. Min frisyr blev fantastisk och det sjuka var att jag fick behålla allt löshår!! Kan ni fatta hur glad jag blev?  Men nu så ska jag inte skriva så mycket mera, det bara tråkar ju ut er. Men som sagt: Bilder säger mer än 1000 ord så titta på nu ;) ♥




Här blir Matilda fixad


Några utav tjejerna innan vi skulle gå till själva visningen


Jag skulle bli fixad först av alla, så det var bara sätta igång



Mitt hår


Mina ögon


Mitt hår som jag även fick behålla :)


När visningen slutat


mums för håret

Helt ekelt en underbar kväll ♥

Kommentarer
Postat av: gaby

svar: tack, va glad jag blir:D jaa, man hatar linghemsskolan när man går där, men ändå kommer man faktist sakna lite med den! jag ska gå handel på ljunkan:)

2009-05-13 @ 19:34:16
URL: http://gaabyy.blogg.se/
Postat av: Anonym

så himla fint det blev!!;)<33

2009-05-13 @ 19:52:18
Postat av: emelie

jäklar vad fint hår :o vart köper du ditt löshår i vanliga fall? :)

2009-05-13 @ 20:52:38
Postat av: Jag

Eftersom jag håller på att utbilda mig till frisör så får jag köpa i en liten butik som finns inne i stan där alla frisörer köper. Montlé heter det men tror bara att alla medlemmar får handla där. Och dom andra gångerna har jag faktiskt gått till en vanlig frisör helt enkelt. Men då ska man vara beredd på att lägga ut ett par 1000. Men annars så finns det ju fint hår på internet ;) <3

2009-05-13 @ 20:58:25
Postat av: gaby

sv: aah hoppas ja verkligen! vet ingen som ska gå där;o öhöh

2009-05-13 @ 21:19:31
URL: http://gaabyy.blogg.se/
Postat av: gaby

sv: aah hoppas ja verkligen! vet ingen som ska gå där;o öhöh

2009-05-13 @ 21:19:31
URL: http://gaabyy.blogg.se/
Postat av: gaby

sv: aha aah får hoppas de;D heheh

2009-05-13 @ 21:44:25
URL: http://gaabyy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0