Underbara väder

Skönt att sova ut länge i morgon tänkte jag igår kväll. Men dum som jag är hade jag ju inte ställt av alarmt som jag brukar ha till skolan så det börja ju tjuta vid halv 7. Jag lyckades i alla fall somna om men vaknade runt 10 utav att jag var jättepigg. Så då bestämde jag mig för att vara lika duktig som alltid och jag satte på mig joggingskorna och gick snabbt snabbt i en timme. Det är ju någonting som jag och Martin brukar göra, men nu när han inte är hemma så fick jag kämpa mig igenom det själv. Faktiskt mycket tråkigare då, ingen att prata med och ingen som peppar än heller. Men jag klara ju det så det var ju bra. När jag kom hem vid typ halv 12 så åt jag massvis med frukost. Efter det blev det att byta om till bikini för att lägga sig och sola i det fantastiska vädret. där låg jag i ca två timmar, jag till och med brände mig i ansiktet. Så då bestämde jag mig för att sätta mig i skuggan ett tag för att börja plugga lite inför frisörprovet på tisdag. Efter det så tog jag och pappa bilen för att övningsköra. Och självklart skulle vi ut på den smalaste vägen, och hur lätt är det när man är nybörjare, inte så kul att möta någon direkt men det gör man ju självklart. Pappa tycker själv att han är väldigt lugn när han sitter bredvid mig men jag kan ju inte riktigt hålla med om det. Han hetsar som bara den och sitter och tjatar om dendär koplingen hela tidien. Och sen så måste jag helt plötsligt stanna i uppförsbacke och bilen börjar rulla bakåt haha. Som sagt det är inte lätt att vara nybörjare, men pappa gört ju inte alltid lättare. Men vi kom ju hem tillslut och det här är ju en rolig sak att skratta åt efterråt. Kvällen avslutades med grillning och tv i soffan med mamma och pappa. Nu ska jag se några avsnitt av oth innan det är dags att sova. Godnatt !!

Nu längtar jag faktiskt massor tills i morgon kväll för då kommer min Martin hem.
Jag har saknat dig massor ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0