Are you proud of who i am?

HEEJ!!

Just nu är jag på ett strålande humör, Jag vet inte riktigt varför med jag antar att det är för att Modevisningen är i morgon och jag är taggat till tusen :D Jag tänkte inte skriva så mycket idag för jag ska snart hoppa in i en varm dusch med ansiktsmask, te och hela faderullan. Sen kommer älskling och sover här.
Men nu tänkte jag ge er ett litet tjuvkik på hur en av mina modeller kommer se ut i morgon :D:D
Inte så bra bilder med det är ju meningen, ni ska ju få se mer sen, bara smakprov nu ;)


Martin fick bli sminkad idag, han tyckte inte det var speciellt kul men han fick ställa upp ändå, ♥ 



Naglarna som jag dekorerat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0