Dressed up like a princess

förlåtförlåtförlåt..
För riktigt dålig uppdatering i helgen men kan inte skylla på något annat än att jag hade fullt upp.
Fredag: Åkte jag Martin Emma och Henke in till stan för betala lite utav våran resa tills i sommar. Efter det åkte jag och Martin bara hem och myste.
Lördag: Vaknade jag med min älskling men som hade rätt så brottom iväg för att han skulle träna innebandy med något lag som dom tar ut i östergötland? Lite senare var det dags för mig att spela match, blev lika mot serie 1orna så det var ju helt okej. Efter min match så var snabbt hem som gällde duscha och fixa innan Emma och Henke tittade förbi för lite mat (tacos) Efter det blev det kass film med gott tilltugg, en superkväll alltså :)
Söndag: Vaknade även då med Martin och idag var det han som hade match, dom van med 13-6 mot norrköping. Martin var jätteduktig, som back fick han in ett mål och fick även med sig en blå skinka hem :) Efter hans match var det direkt ut till Motala som gällde. Där fanns hela Martins släckt som var där för att fira lilla kusinen Jonte. Efter en hel kväll där var det dags att åka hem o sova några timmar innan klockan ringde för skoldags.

Idag har det vart en bra dag faktiskt. Började med ett svenska och efter det estetisk verksamhet vilket betydde (planera inför modevisningen) Jag fick även hjälpa Clara att färga hennes modells hår.

Modevisningen är nu på Torsdag. Alla vi elever i frisörklassen "sagofén" kommer att visa upp smink, hår, naglar och kläder och det kommer vara ca 50 modeller på plats. Inträdet är självklar gratis och tilltugg (hotell&resturang) kommer också att finnas. Visningen drar igång klockan 19:00 i collegium (lambohov) alla är välkomna. !!! :D


Juste i morgon är det våran sista engelska lektion för i år så vår lärare bestämde sig för att vi skulle ha lite julfika och mys med film. Så idag har jag bakat, kolla in dethär världens snyggaste lussebullar :D





Nu är det träning HEJDÅ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0