Modevisning 26/11

JAA!! Då var det äntligen dags för en ny modevisning, är hur taggad som helst. :D
Modevisningen kommer att hålla hus i Collegium här i Linköping den 26 november med start kl 19. Tilltugg kommer även finnas på plats då skolans hotel&resturang hjälper till (tack till er). Ca 50 modeller ska delta och jag ska fixa två utav dom. Mina kära vänner Emmi och Cissi ställde självklart upp. Detta ska bli hur kul som helst och nu ska man äntligen få visa upp alla vad man lärt sig under dessa år. Hoppas så många som möjligt har lust att komma. Nu ska jag fortsätta fundera lite på hur mina modeller ska se ut. Bilder lär ni få se efter visningen, det är ju ett tag kvar men det får ni stå ut med. Visningen hålls utav min underbara frisörklass SAGOFÉN!!!!!

Ikväll är det sen träning till 22.00 men efter den blir det hem och mysa med min älskling ♥


Kommentarer
Postat av: Nathalie

får alla komma o kolla eller är det bara för vissa(a)<3

2009-11-04 @ 21:14:04
Postat av: Anonym

alla får komma :D

2009-11-05 @ 20:45:43
URL: http://maliiinavetun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0