Silicea

HÅRPILLER :D

Jag vet att det är många utav er som undrar och har frågat vad det är jag äter för hårpiller. Jag äter silicea som finns att köpa på nästan alla hälsobutiker. Kostar ca 300 kr för 2 månader. Det alla undrar är ju om håret växer snabbare och jag ska vara ärlig och säga att det inte gör det. Det finns inget som du kan äta som gör att håret växer snabbare. Därimot ska domhär pillerna göra håret starkare (tjockare) dom gör även naglar och all bindeväv i kroppen bättre. Och jag kan säga att dom har fungera på mig hur bra som helst. Mina naglar va jättetunna och gick av jämt förut men dom har blivit mycket tjockare och starkare nu. Håret märker man med skillnad på framförallt i hårbotten där man känner att håret har börjat bli mycket tjockare och i bättre kvalitee på (man behöver alltså inte klippa sig lika ofta eftersom det inte slits lika mycket) Det som jag tycker är så bra med pillerna är att man inte tappar något hår längre. Förr va hela borstarna fulla med hår men nu är det bara 1 eller 2 hårstrån som trillar av varje gång. :) Jag ju även tilläga att jag blev varnad för pillerna när jag köpte dom, dum som jag va trodde jag ju att det bara gällde håret på huvudet. Men det ska tydligen märksas resultat ÖVERALLT på kroppen och det är ju lite neggativt kanske, men jag har inte reagerat på det än så vi får fortsätta hoppas att det bara är huvudet det blir bra hår på ;) Jag ångar inte mitt köp, dom är verkligen värda pengarna.

Själv äter jag kapslar men för er som har svårt att svälja det så finns det i flytande form med.
Här är några olika :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0