tattoo your name across my heart

Gårdagen var en riktigt bra dag. Började med svenska lektion då vi såg på film. Efter det hade vi estetisk verksamhet men eftersom det var eget arbete och jag är redan klar med min planering så fick ja sluta när jag ville. Jag åkte in till stan och mötte upp Nathalie båda var hungriga så vi gick till subway och tog varsinn macka :) Efter det så mötte vi upp emma och sedan olivia och resten av folket för att boka resa. Härligt för nu är allt klart som ni kan se i inlägget tidigare så ska vi till Kostakis beach sommaren 2010. I alla fall, idag har jag bara en kort lektion engelska då vi ska få reda på betyget i redovisningen vi gjorde sist. Efter det så är det öppet hus och jag antar att vi bara ska stå o jobba i salongen till kl 8? Aja nu ska jag göra någonting men vet inte vad. Skriver kanske mer ikväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0