the vampire diaries

Åååhh, det är så typiskt mig att fastna för serier och sen kan jag aldrig ta mig där ifrån. Jag och som många andra bara älskar ju twilligt och new moon filmerna och är det då inte typiskt att jag hittar en serie med vampyrer? Först bestämde jag mig för att inte ladda ner något avsnitt men så kunde jag inte hålla mig för att alla sa att den va så bra. Så jag bestämde mig för att bara kolla lite.. Det gick ju bra, jag har suttit här HELA dagen och kollat avsnitt efter avsnitt. Riktigt snygga skådespelare med ;)
Serien är underbar så nu ska jag kolla vidare :)

THE VAMPIRE DIARIES ♥



Kommentarer
Postat av: angelica

hur många avsnitt av serien har du hittat? för jag är också helt fast i serien men har bara hittat till avsnitt 10. :)

2009-12-01 @ 19:35:35
URL: http://angelicalinneastaaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0