You know you're my saving grace

Nu kom jag till skolan, skönt med sovmorgon till kl 12. Idag har jag bara en lektion engelska och mitt ämne som jag ska redovisa om är godis. Vi skulle välja att prata om någonting som vi själva tycker om och då passa godis mig hur bra som helst. Bara hoppas på att redovisningen går bra sen. Efter skolan ska jag in till stan en sväng, måste förbi hälso♥kost för att handla mina hårpiller. Efter det blir det att skynda sig hem, kasta i sil lite mat för att sedan åka och kolla innebandymatch. Min lillebrors lag möter Martins lillebrors lag så det blir nog kul. Efter matchen så åker Martin med hem till mig och sover där. Ledig i morgon med, nice :)



Kommentarer
Postat av: emma

vad är det för hårpiller? är det så att håret växer fortare?om dt är det vilken sort? om det inte är det. har du något tips på piller som håret växer fortare av? :)

2009-11-10 @ 18:18:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0