eighteen years party

Godmorgon!
Vaknade för inte så länge sen med Martin bredvid mig. Var ju på 18års fest igår och kom hem rätt så sent så därför sov vi så länge :) Dagen igår började med att jag åkte till Cissi vid 4 där även Emmi var. Det blev en massa tjejsnack och härliga gamla minnen, riktigt skönt att få träffa er igen. Frammåt kvällen blev det tacos och sedan fixa oss för att åka in till stan på 18års festen. Festen var tråkigt nog sämre än förväntat men man fick ju i alla fall träffa lite bra folk.

Just nu är Martin på gymet men när han kommer hem ska vi ha mys hela dagen. Vi ska bland annat hem till honom och ta in den lilla kattungen i huset. Är bara en kattunge kvar ute i stallet nu och den har vi bestämt att den ska få bli innekatt, mysigt. Nu ska jag krypa ner under täcket och se på en bra film, sen blir det städa rummet (jag lova mamma det)


Vi ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0