help me with the dresses!!

Hejsaan!
Skön skoldag, hade sovmorgon till kl 12, sen gick jag en timme och sen sluta vi för dagen.
Kom nyss hem från stan jag, Madde och Alex har sprungit runt som galningar för att leta klänningar till 18års festen. Nu skulle jag faktiskt behöva lite tips från er. Själv hitta jag en på bikbok (den på bilen) fast jag vill ha den i svart. Har ni några tips på fina klänningar så skriv gärna. Temat för festen är elegant, svååårrrrttt ;)

Förövrigt så ska jag till frisören i morgon, blir mörkbrunt och en lång hårförlängning på det ni får se resultatet i morgon :)



This in black?

Kommentarer
Postat av: gaby

svar : jag köpte mitt på bikbok på ikano, för kanske 2-3 veckor sedan, så dom har ialf haft det, men vet inte om de finns kvar! hoppas dom får in dom igen då:)

2009-10-20 @ 18:12:50
URL: http://gaabyy.blogg.se/
Postat av: clarajulia

Jag har testat den där i svart, älskar den! :) Passar perfekt för elegant tema !

2009-10-20 @ 18:20:48
URL: http://clarajulia.blogg.se/
Postat av: jag ;)

jaa jag tyckte med att den passa in i temat liksom :D

2009-10-20 @ 19:13:24
Postat av: Nathalie

young tror jag det heter .. aja dom har iaf hur fina klänningar som helst! gå dit! :)

2009-10-20 @ 21:48:00
Postat av: jag :)

juste, dit måste man ju gå tack för tipset Nathalie :D

2009-10-20 @ 22:58:47
Postat av: emma

hoppas du har en bra onsdag? / fröken bitterfitta

2009-10-21 @ 11:39:17
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0