I'm fighting for this boy

Gokvälll ♥
Dagen började med att jag vaknade upp bredvid min älskling. Han skulle spela match vid 12 ute i kärna hallen så vi åkte dit. För hans del blev det vinst med 11-7 och det var en riktigt bra och spännande match måste jag säga. Efter Martins match spelade även min lillebror i samma hall så vi stannade kvar och kollade på honom, vinst även för deras del. Efter en heldag i en hall så åkte jag hem till mig för Martin behövde plugga. När jag kom hem så fick jag klippa min bror och efter det blev det lite pluggande.
Eftersom det är kanelbullensdag idag har min mamma självklart köpt massa bullar. Så nu ska jag ner och hämta en bulle sen blir det mys under täcket till en bra film.
Just det, jag har ju tagit ut min tandställning nu, har inte tagit någon bild än men det kommer ;)


Martin, remember I LOVE YOU ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0