Let the music play, he won't get away

Hejsaaan!
Oj, lite dåligt utav mig att inte skrivit på så länge men ärligt talat har jag haft fullt upp. Idag är det i alla fall måndag och det måste vara den värsta dagen på hela veckan. Men idag var den helt okej. Dagen började med att vi missa svenskalektionen för att vi skulle på teater. Efter det var det lunch sen en lektion kvar och det var estetisk verksamhet vilket betydde smink och naglar wiii. Efter skolan slutade så åkte jag in till stan, blev lite smått och gott från butikerna sen även fika med en gammal goding. Nu är det snart dags för träning så måste byta om osv..

Juste en riktigt rolig nyhet är att jag fick praktikplatsen hos hårfixarna inne i stan. Blev superglad när dom ringde :D Ska även dit och fixa mitt hår på onsdag. Blir mörkbrunt, vad tror ni om det :P?



Leggins och hårband: Bikbok
Stickad tröja: Gina

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja vist skulle det vara skönt:D Ja det skulle vara jätte roligt:) Vi får dra ihop något, frågan är bara vart vi kan va. puss

2009-10-19 @ 22:29:19
URL: http://nathaliefornander.blogg.se/
Postat av: Anonym

ja absolut :) puss

2009-10-20 @ 15:56:08
URL: http://nathaliefornander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0