Love is something really true

Godmorgon!

Nyss gjort min redovisning i skolan om att starta upp ett eget företag och det gick faktiskt bättre än väntat. Resten av dagen ska jag spendera vid mitt dock huvud, blir permanent och föning idag ;) Idag slutar jag klockan 3 men eftersom jag har träning vid halv 5 så stannar jag kvar i skolan för mellis (hoppas skolan serverar något gott) med Carro och Frida. Efter träningen ska jag hem direkt. Kasta mig in i duschen innan min kusin kommer förbi för att klippa sig. När det är klart blir det packa väskan för att åka till Martin och där blir det mys hela kvällen, det var ett tag sen sist nu..
Studiedag i morgon med, riktigt skönt!




Du är allt för mig, Martin Andersson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0