You'll stay forever in my heart

Sitter hemma hos Martin nu och väntar på att pommesen och korven ska bli klar. Som sagt så spelade ju Martin match ikväll och det blev vinst för deras del med 6-3. Ikväll blir det bara en massa mys, och i morgon blir det en heldag på stan för mig och Martin. Nu ska jag mysa framför Idol med min lilla pojke :) ♥

Visst att jag älskar katter, men när man är hos Martin och ska ge katterna mat så förvandlas dom till vargar!!
Kanske 1 katt för mycket, eller vad tror ni? Ska ju också tillägga att dom katter som ni ser på bilden är inte alla som finns här ute på landet ;) Jag gillar att bo här ute på landet :)♥





Kommentarer
Postat av: isabelle

hahah så himla söööta ! vi ses i veckan som kommer då? onsdag? <3

2009-10-10 @ 21:54:22
URL: http://baraenlarson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0