Seriepremiär

Hejsan, inte orkat skriva på ett tag nu men idag tänkte jag skriva lite :)
Fredagen: Det blev en riktigt kul överraskningfest för Julia som fyllde 17 år i torsdags.
Lördag: Vaknade med älsklingen, blev en långpromenad på morgonen sedan skulle han iväg på innebandy möte. Direkt när det var klart satte vi oss i bilen och åkte till Motala där det var kräftskiva hos hans kusiner som gällde. Riktigt god mat och en mysig kväll med mycket trevligt folk :)
Söndag: Hela söndagen har somsagt inte gått än men jag hinner nog inte skriva mer idag för snart ska jag iväg på match "seriepremiär" mot lindeskolan och självklart hoppas vi på vinst.
Nu ska jag fixa lite mat att ha med mig. ♥


Kommentarer
Postat av: Jossie

Lycka till på matchen :)

2009-09-20 @ 13:56:08
URL: http://sarajosefineschill.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0