Some flowers grow beautiful

Hejpåer.
Vaknade vid 11 i morse och fick då stressa som bara den för att hinna med tåget in till stan, jag hann som tur var. Inne i stan mötte jag upp Klara och vi handlade hårfärg för jag skulle nämligen klippa och färga henne. Så när vi hade hittat en färg så åkte vi hem till henne och började med färg och klippning. Resultatet blev bra så det var skönt det. Efter vi gjor det så skulle Klara ge sig på att göra smoothie, hon hade hitta något recept som dom gör inne i stan. Det gick ju ganska bra ändå, smaken blev den samma men man kan nästan mer kalla det för saft, haha :) Efter det så blev det att kolla lite på BjörnG och Gossip Girl, alltid lika bra. Ännu en stund senare kom klaras mamma och pappa hem och då blev det taco, riktigt gott var det och en suverän uppladdning innan match. Vi spelade ikväll mot RP, vi gjorde kanske inte en så bra match men jag är nöjd med det jag har gjort och vi vann ju i alla fall. Nu ska jag hoppa in i duschen sen blir det sleeep..

Juste, jag som är et stort fan utav twilight fick idag låna Klaras bok. Det finns 3 till som jag får ta och låna senare men nu måste den första och andra läsas innan 2an på filmen kommer ut på bio ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0