stay with me honey, stay with me

Kom hem från träningen för en timme sen ungefär, lite halvsegt att sluta så sent men som tur är har jag sovmorgon i morn. Träningen gick ganska bra ändå även fast man var lite seg i kroppen. Efter träningen stod mamma utanför och vänta, skylten "övningskör" var på så det var bara sätta sig och köra. När jag kom hem så visade det sig att Martin tränade pricis i hallen bredvid mig så jag kila över dit en snabbis och fick en puss. Men nu ska jag faktiskt ta och krypa ner under täcket och sova riktigt länge i morgon. Skolan börjar kl 12, då har jag engelska och efter det blir det stan en snabbis innan jag måste hem och mysa med Martin ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0