You'll always be a part of me

Gokväll på er. Sitter här med datorn i knät samtidigt som jag kollar på idol.
Idag var det skolfoto i skolan, vet inte hur jag blev eftersom jag försov mig lite men tror att det blev hyfsat ändå. Efter fotot var det engelska som gällde och efter det sluta jag. När jag kom hem så blev det lite plugg innan Martin tittade förbi för en puss. 
Nu ska jag gå och äta lite mat, eller rättare sagt MYCKET mat för i morgon ska jag till tandläkaren igen. Tandläkaren sa att jag kommer ha ondare i morgon än vad jag hade förra veckan så jag skulle vara beredd på det. Usch jag som mådde skit sist för att jag inte kunde få i mig någonting :( Aja kämpa kämpa, skriver mer i morgon om jag har ork och inte allt för ont ♥



Kommentarer
Postat av: Emelie W

Är jag dement eller brukar det göra ont med tandställning? ;S Hoppas det går bra iaf, puss!

2009-09-29 @ 23:35:13
URL: http://ewahrby.blogg.se/
Postat av: isabelle

vet vad du gåt igenom. och du var skit snygg igår :)

2009-09-30 @ 07:42:33
URL: http://baraenlarson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0