You'll always be the only one

Hej
Har inte kunnat skriva på ett tag men som sagt så var jag ju hos tandläkaren förra vecka och mådde inte allt för bra efter det så jag kröp ner under täcket och vilade upp mig där för att ladda inför sm. Vi spelade alltså sm i helgen och det gick grymt bra för oss. Även om inte min kropp var på topp så var laget hur bra som helst. Vi vann 3 matcher och förlorade en, men vi skulle fan ha vunnit den med men men sånt får man ta :/ I alla fall, vi spelade steg 1 i helgen men eftersom det gick så bra så får vi hoppa ända till steg 3 som spelas i december. Ja nu vet ni vad jag gjort under tiden jag var borta.
Nu ska jag titta på idol och vänta på att Martin ska komma så det blir lite pussar :)
Ikväll blir det mys till en bra film för i morgon har jag sovmorgon till 12:20, onsdag ledig, torsdag ledig. Sköööönnt ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0