Hallonmuffins

Jag har försökt att plugga i en halvtimma nu men det går inte så bra, det är hela tidien någonting som kommer före plugget :)
I alla fall, i morgon är det dags för nationella provet 5 timmar och jag hade tänkt ta ett tidigare tåg för att va i tid. Man skulle ha med sig lunch eller fika så alldeles straxt ska jag baka hallonmuffins som jag kan ha med mig.
Efter nationella i morgon så ska jag åka till ishallen där min lilla kusin har en konståkningsshow som jag ska titta på. Efter den blir det troligtvis träning :)
Nää nu ska jag försöka plugga lite till innan jag drar igång och röjer köket!!!

Just det, ska även passa på att gratta en tjej (Frida) i min klass som fick sin bebis idag.
Stort grattis och hoppas allt går bra nu :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0