Someone new

Här var det nu ett tag sen jag skrev men har helt enkelt inte orkat.
Tänkte börja nu igen, eller snart igen i alla fall :)
I helgen var det avslutning med underbara tjejerna från handbollslaget. Vi var ute och åt god mat på en resturang och delade ut massa härliga priser.
Resten av helgen har jag spenderat med Martin. Vi har hunnit med både det ena och det andra bland annat så har vi varit ute och gått en långpromenad, bakat muffins och så har jag klippt honom. Ska se om jag får ta en bild på honom sen så ska ni få se :)

Idag ska jag gå på stan med Emilia, vi ska leta skor för vi är lite beroende just nu!!
Efter det blir det några pass på gymet sen hem till Martin för mys :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0